Засідання Школи вдосконалення педагогічної майстерності для вчителів історії.

13 грудня 2016 року на базі нашої школи відбулося засідання Школи вдосконалення педагогічної майстерності для малодосвідчених вчителів історії.

Слухачі Школи опрацювали вимоги до сучасного уроку, поглибили свої знання з класифікації уроків та основних компонентів кожного типу уроку.

Під час практичної частини молоді спеціалісти моделювали структуру уроку відповідно до обраного типу та відвідали урок з історії України у 8 класі вчителя Гіталової І.Г.

/Files/images/P1170390.JPG

/Files/images/P1170391.JPG

/Files/images/P1170392.JPG

/Files/images/P1170396.JPG

Атестація педагогічних працівників.26.03.2015р.

/Files/images/P1140371.JPG

/Files/images/P1140385.JPG

/Files/images/P1140387.JPG

/Files/images/P1140389.JPG

Відповідно до річного плану роботи 13 березня 2015 року в школі відбулося засідання педагогічної ради. На засіданні розглядались такі питання:

- Виконання рішень попередньої педагогічної ради.

- Стимулювання позитивного ставлення учнів до навчання, створення умов для ефективного формування ключових предметних компетенцій.

Творча група вчителів з підготовки до проведення педагогічної ради у складі: Руденко О. В.. директора школи; Гіталової І. Г., заступника директора з навчально – виховної роботи; Григорук С. І., педагога – організатора, вчителя музичного мистецтва та художньої культури; Мальованої Л. І., вчителя біології і хімії; Притиковської Л. М., вчителя початкових класів; Рідош О. О., вчителя української мови і літератури; Тарнягоної О. І., вчителя світової літератури та російської мови, Мишевської О. Ю., практичного психолога.

- Творчий звіт вчителів, які атестуються у 2014 – 2015 навчальному році.

/Files/images/P1140329.JPG

/Files/images/P1140330.JPG

Вчителі, які атестуються: Силенко Н. Б., вчитель української мови і літератури, Стоянова В. М., вчитель початкових класів, Григорук С. І., педагог - організатор, вчитель музичного мистецтва та художньої культури.

/Files/images/P1140314.JPG/Files/images/P1140313.JPG /Files/images/P1140353.JPG

/Files/images/P1140344.JPG

/Files/images/P1140358.JPG

/Files/images/P1140362.JPG

Засідання психолого- педагогічного консиліуму

з питання адаптації до навчання

учнів 1 та 5 класів

Мета проведення психолого-педагогічного консиліуму

1.Колективне вивчення труднощів навчання учнів 1 та 5 класів.

2.Вивчення причин труднощів учнів та вчителів.

3.Розробка навчально-виховних та управлінських заходів з усунення цих причин.

4.Налагодження співпраці між вчителями-предметниками, які викладають у 1 та 5 класах.

Завдання:

1.Виявити причини і характер відхилень у поведінці і навчанні учнів.

2.Поглиблене вивчення школярів, що дозволяє визначити їх нахили, здібності, можливості.

3.Розробити рекомендації індивідуального підходу./Files/images/педрада.jpg

Принципи організації роботи консиліуму:

- повага до особистості,

- опір на позитивне,

- «не зашкодь»,

- інтеграція педагогічних, методичних та психологічних знань вчителів.

/Files/images/педрада1.jpg

В ході роботи консиліуму вчителі, шкільний психолог:

1.Проаналізували результати навчально - виховного процесу періоду адаптації, рівень засвоєння знань учнями відповідно до освітніх Державних стандартів.

2.Ознайомилися їз особливостями характеру учнів, що впливає на результати навчання.

3.Обговорили результати психологічних досліджень процесу адаптації школярів.

3.Розробити практичні рекомендації.

Засідання педагогічної ради школи

02.12.2014 р. в школі відбулося засідання педагогічної ради школи з теми «Диференціація та індивідуалізація навчання як важливий чинник підвищення якості освіти». Було складено план роботи творчої групи вчителів з підготовки до педради, в шкільній бібліотеці розгорнуто тематичну виставку літератури. На засіданні педради заступник директора з навчально-виховної роботи Гіталова І.Г. проаналізувала причини невисокої успішності учнів і шляхи їх подолання через диференціацію та індивідуалізацію навчання. Руденко О.В., директор школи у виступі відмітила, що вчитель в застосуванні диференційованих завдань повинен прагнути знайти таку педагогічно доцільну систему, яка б охоплювала не лише етапи первинного засвоєння матеріалу, але і його закріплення.

Вчителі школи ділилися власним педагогічним досвідом щодо дотримання диференціації та індивідуалізації в навчально-виховному процесі. Вчитель фізики Бєліченко Л.В. презентувала власний досвід роботи з обдарованими учнями як результат диференціації та індивідуалізації навчання. В жовтні 2014 р. вчитель разом зі своєю вихованкою ученицею 7 класу Устіченко В. брали участь в обласному конкурсі для учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів «Енергія - 2014», на якому презентували роботу-проект.

При обговоренні питань порядку денного педради вчителі проявили активність, розуміння важливості та актуальністі теми педради, що дозволило прийняти практичні рішення.

/Files/images/IxoMA7TZ2S0.jpg/Files/images/51S9JhQ0bVc.jpgВикористання ІКТ технологій як засіб поширення і поглиблення знань з питань педагогіки і психології /Files/images/Nu2O2FP4Mek.jpgРобота в групах по визначенню основних шляхів диференціації

/Files/images/P1080994.JPGЗасідання МО вчителів початкових класів/Files/images/P1080996.JPG/Files/images/P1080990.JPG/Files/images/P1110350.JPGЗасідання ШМО природничо - математичного циклу/Files/images/P1090028.JPGЗасідання наради при заступнику директора з НВР/Files/images/P1090932.JPGЗасідання методичної ради школи/Files/images/P1090025.JPGСемінар Урок як основна форма навчально - виховного проесу/Files/images/P1090189.JPGПедагогічна рада. Методичний аукціон "Ігрові технології навчання на уроках в початковій школі"/Files/images/P1090485.JPGЗагальношкільні батьківські збори/Files/images/P1090931.JPGСемінар Роль вчителя у формуванні творчої особистості в навчанні/Files/images/P1090946.JPGЗасідання творчої групи/Files/images/P1090953.JPGПедагогічна рада/Files/images/Карагяур.jpgАтестація - 2013

Кiлькiсть переглядiв: 550

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.