ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В НАВЧАЛЬНО –ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ .

Відповідно до річного плану роботи школи на 2015-2016 навчальний рік 27.11.2015 року відбулося засідання педагогічної ради школи з теми

«ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В НАВЧАЛЬНО –ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ» .

«В дитинстві відкриваєш материк,котрий назветься потім — Батьківщина».Л.Костенко.

Директор школи Руденко О.В., заступник директора з навчально – виховної роботи Гіталова І.Г. проаналізували діяльність педагогів школи щодо формування в учнів громадянської компетентності, по реалізації завдань громадянського виховання засобами різних предметів, у виховній роботі.Зазначено, що виховна робота проводиться відповідно до державних нормативно - правих документів з громадянського виховання і спрямована на формування в учнів ціннісного ставлення особистості до суспільства й держави, історичних, культурних і духовних надбань рідного краю, сім`ї, родини та людей, до себе, природи, праці та мистецтва, які концентрують у собі всі напрями громадянського і національного виховання. У школі робота з формування ціннісного ставлення учнів до суспільства й держави носить системний характер. Найбільш ефективними формами роботи є участь в акції «Громадянин», проведення благодійних ярмарків та концертів, співпраця з волонтерською організацією міста «Ніхто крім нас», проведення виховних заходів на рівні класу і школи, участь у волонтерській діяльності, у спортивно – масових заходів.

Творча група у складі досвідчених педагогів (Тарнягіна О.І., Григорук С.І., Рідош О.О., Притиковська Л.М.) поділилися власним досвідом роботи щодо формування громадянської компетентності. Основну увагу завернули на реалізацію діяльнісного компонента громадянської компетентності, який ефективно здійснюється перш за все через інтерактивне навчання, організацію цілеспрямованої активної пізнавальної діяльності дитини.

Молоді спеціалісти Зайко Д.М., Амбросюк К.Г., Компанієць Г.С., Нужна К.В. взяли активну участь в обговоренні питань педради, поділилися з колегами досвідом щодо формування громадянської компетентності у своїх вихованців, визначили важливість гурткової і позакласної роботи з учнями.

Як висновок було зазначено, що системне, тобто з уроку в урок, формування компонентів громадянської компетентності передбачає принципові вимоги до діяльності вчителя, адже, готуючись до уроку, вчитель має визначити :

- Як сформулювати очікуваний результат уроку в залежності від того, який компонент громадянської компетентності та як саме має формуватися на матеріалі даного уроку в зв’язку з його темою і змістом.

- Якіпізнавальнізавдання, проблемніпитаннятаситуаціїдопоможуть

- акцентуватигромадянознавчий зміст уроку та спрямувати необхідну діяльність учнів.

- Які засоби навчання, технології, або методи будуть ефективними для досягнення цього результату.

/Files/images/P1150539.JPG

/Files/images/P1150543.JPG

/Files/images/P1150547.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 468

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.